+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Podhrad Recenze

Hodnocení hotelu

92%
Perfektní

dle 217 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    95%
  • Čistota

    96%
  • Vybavení

    93%
  • Pohodlí

    90%
  • Poměr cena/kvalita

    89%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Lenka Křížová

dospělý pár, 2.4.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
40 %
  • Čistota.. Musím říct, že 4 hvězdy a na vaně proužky??? Myslím, že je to škoda pro hodnocení hotelu...jinak spokojenost.

Personál
4
Služby
6
Čistota
2
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Jitka Kubičková

rodina se staršími dětmi, 5.8.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
47 %
  • Poloha v centru města (nedaleko zámku), vzhled koupelny, čistota hotelu.

  • Dvoulůžkový pokoj č. 205 ani v nejmenším nepřipomíná nabízené krásné pokojíčky fotogalerie hotelu. Rozlohou pokoj spíše jednolůžkový. Žádná velká okna se závěsy, ale malé okénko téměř u stropu, kterým projde jen takové minimum denního světla, že byste museli mít rozsvíceno celodenně, s ,,krásným" výhledem do zdi protějšího domu a okapu místního hotelu. Tato malá okna má celé druhé patro, ale takovouto ,,lahůdku" v podobě výhledu do zdi, bude mít pouze pokoj č. 205 (je poslední v chodbě, před skladem). Zřejmě obdobná recenze na pokoj č. 105 (kde si také stěžují na nedostatek světla a výhled do stavení) ukazuje, že půjde o stejný problém posledního pokoje v chodbě, s tím rozdílem, že v tomto prvním patře měli alespoň větší okno. Před platbou tedy určitě doporučuji ověřit si, zda se nejedná o pokoj hlavně těchto čísel (jistota výhledu do domu), nejlépe pak druhé patro s výhledem do dvora vynechat (malá okna, nedostatek světla). Za své peníze požadujte kvalitu nabízenou ve fotogalerii hotelu.

Personál
0
Služby
0
Čistota
10
Pohodlí
2
Cena/kvalita
2

Anonym

jednotlivec, 13.8.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
53 %
  • Za 69,- EUR na osobu som nepredpokladala, že budeme mať ubytovanie v podkrovných izbách, kde bolo veľmi horko a pozerali sme sa z okna na stavebný odpad. Zatváranie a otváranie okien - hrozné. Ubytovanie sa nám vôbec neľúbilo. Čistota bola výborná. Myslím, že ani pre personál sme neboli zaujímaví, nemecky hovoriaci boli asi zaujímavejší.

Personál
0
Služby
0
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
2
Hotel Podhrad odpověděl na tuto recenzi.
Vážení hosté,

děkuji Vám za Vaše komentáře.
Mrzí mne, že jsme nebyli schopni splnit Vaše očekávání během Vašeho pobytu.
Prosím příjměte moji omluvu. Děkujeme Vám za poznatky, které nám ukazují prostor ke zlepšení.
S pozdravem
Monika Šůnová, Front Office Manager

Anonym

jednotlivec, 22.8.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Daňový doklad,který mi byl vystaven neodpovídal objednávce,tzn. počtu osob a lůžek.Absolutní chaos.I přes upozornění při odjezdu na recepci,že jsou v dokladech nesrovnalosti se recepční o tom se mnou odmítla bavit.

Personál
4
Služby
0
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 25.3.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

katerina ceralova

rodina se staršími dětmi, 14.8.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %
  • hezké prostředí v rámci města

  • Šlo o malý podkrovní pokoj bez klimatizace, poměr ceny/výkon špatné. Již jsme v hotelu několikrát bydleli, vždy byl standard podstatně lepší. V pokoji velké horko, nedalo se větrat. V koupelně podtékal sprchový kout, okolí sprchového koutu zrezlé. Ručníky tvrdé, jednoznačně již staré.

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Anonym

dospělý pár, 12.1.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Velmi milý a ochotný personál na recepci i v restauraci, umístění hotelu, nabídka masáží, bohatá snídaně, pozornost ve formě poukázky na zákusek s kávou nebo čajem pro oba v hotelové restauraci.

  • Pokoj velmi intenzivně zapáchal po osvěžovači vzduchu. Považuji za tristní, že je pečlivý úklid a účinné větrání nahrazeno použitím osvěžovače vzduchu! Milá paní recepční byla velmi ochotná a pokoj jsme mohli vyměnit. V druhém pokoji nebyl zápach po spreji tak intenzivní, ale jednalo se o menší a méně útulný pokoj, nicméně výměnu jsme uvítali. Mezi další drobné nedostatky bych zařadila např. nefunkční roletu na okně, lahvičku se shower gelem s prošlým datem spotřeby, "upatlané" ovladače TV a "upatlanou" kliku od koupelny. Maso v restauraci bylo na můj vkus nedopečené, jinak bylo jídlo vynikající.

Personál
10
Služby
8
Čistota
3
Pohodlí
5
Cena/kvalita
6
Hotel Podhrad odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den. Děkujeme moc za Vaši zpětnou vazbu a za Váš pobyt v našem hotelu. Velmi nás mrzí Vaše zkušenost s nedostatky na pokoji. Na čistotě pokojů a na úklidu si velmi zakládáme a od našich hostů máme na kvalitu služeb velmi dobré reference. V případě jakýchkoliv problémů či nespokojenosti neváhejte vždy oslovit náš personál, abychom mohli situaci bez prodlení vyřešit k Vaší spokojenosti.

Kolektiv hotelu Podhrad.

Martin

dospělý pár, 5.11.2022

Ořech Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %
  • čistota, klid

  • malý pokoj

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Miloš Zmydloch

jednotlivec, 10.11.2019

Bruntál Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Poloha, ubytování a stravování.

  • Změna předem objednaného pokoje bez upozornění, to mě mrzí a myslím, že by se to stávat nemělo

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Ivan Havel

jednotlivec, 16.5.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
5

Daniela

dospělý pár, 3.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Prijemny wellnes, profesionalni obsluha v restauraci.

  • Postel v Knizecim dvore urcite neodpovida urovni 4*, je to obycejna valenda. Rovnez uklid behem pobytu ma urcite rezervy. Na recepci podany spatne informace v souvislosti s pobytovym balickem. Problemy s parkovanim.

Personál
8
Služby
9
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Hotel Podhrad odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Danielo,
děkujeme za Vaši recenzi. Velmi nás mrzí nepříjemnosti vzniklé v průběhu Vašeho pobytu, zaměříme se na jejich zlepšení a doufáme, že nám dáte další šanci, abychom Vám dokázali kvality našeho hotelu.

Jiří Hanák ing.

dospělý pár, 28.6.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Vcelku dobré.

  • Značný hluk na ulici do ranních hodin a neskutečně hlučná vyběhaná chladnička na pokoji.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
3
Cena/kvalita
6
Hotel Podhrad odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Hanáku, děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás nepříjemnosti s hlukem během Vašeho pobytu a doufáme, že jste si přesto pobyt u nás užili. Budeme se těšit, že Vám příště budeme moci dokázat, že pobyt u nás může být perfektní!

Eva

dospělý pár, 24.11.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Výborná kuchyně, milý a vstřícný personál, dobrá poloha hotelu s pěkným okolím.

  • Na pokoji chybí turistické informační materiály, poznámkový blok, tužka.

Personál
9
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8
Hotel Podhrad odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, děkujeme za Vaši návštěvu i připomínku. Jsme rádi, že se Vám pobyt líbil. Pokud budeme mít to potěšení Vás v budoucnu opět uvítat neváhejte v případě jakýchkoliv požadavků kontaktovat recepci, rádi uděláme vše k vyšší spokojenosti našich hostů.

Kolektiv hotelu Podhrad.

Eva

jednotlivec, 25.6.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Líbili se nám výběr u snídaně formou švédských stolů.

  • Nelíbilo se nám pokoj v 1 patře zamřížované okna a hodně stínu.

Personál
6
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
2
Cena/kvalita
10

Anonym

rodina se staršími dětmi, 11.9.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
8

Donald Op 't Eijnde

dospělý pár, 16.7.2022

Nizozemsko

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
4
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 20.3.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Vladimír Havel

dospělý pár, 3.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
9
Čistota
7
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Zbyněk Láznička

dospělý pár, 14.2.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • Ochotný personál,umístění hotelu,služby,jídlo,prostředí a služby v ceně

  • OPĚT zima 2.noc netopily

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7
Hotel Podhrad odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den pane Lázničko, děkujeme za Váš pobyt i recenzi. Za případné potíže se velice omlouváme, neváhejte v případě jakéhokoliv dotazu nebo připomínky oslovit na místě personál hotelu a my uděláme vše k Vaší maximální spokojenosti. Budeme se těšit na Váš příští pobyt. Kolektiv hotelu Podhrad.

Dana

dospělý pár, 20.11.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Snídaně

  • Pouze vana místo sprchoveho koutu, pri horsi mobilite po urazu pro me nepouzitelna. Avizovany wellness spocival v jedne perlickove vane pro max 3 osoby, bazenek s protiproudem 1,5x2 m. Nutne rezervovat, pri objednanych 8 lidech velmi nekomfortni.

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8