+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Podhrad Bewertungen

Hotelbewertung

92%
Perfekt

von 218 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    96%
  • Ausstattung

    93%
  • Komfort

    90%
  • Preis-Leistungverhältnis

    89%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Lenka Křížová

Älteres Paar, 2.4.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Čistota.. Musím říct, že 4 hvězdy a na vaně proužky??? Myslím, že je to škoda pro hodnocení hotelu...jinak spokojenost.

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
2
Komfort
4
Wert/Geld
4

Jitka Kubičková

Familie mit älteren Kindern, 5.8.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
47 %
  • Poloha v centru města (nedaleko zámku), vzhled koupelny, čistota hotelu.

  • Dvoulůžkový pokoj č. 205 ani v nejmenším nepřipomíná nabízené krásné pokojíčky fotogalerie hotelu. Rozlohou pokoj spíše jednolůžkový. Žádná velká okna se závěsy, ale malé okénko téměř u stropu, kterým projde jen takové minimum denního světla, že byste museli mít rozsvíceno celodenně, s ,,krásným" výhledem do zdi protějšího domu a okapu místního hotelu. Tato malá okna má celé druhé patro, ale takovouto ,,lahůdku" v podobě výhledu do zdi, bude mít pouze pokoj č. 205 (je poslední v chodbě, před skladem). Zřejmě obdobná recenze na pokoj č. 105 (kde si také stěžují na nedostatek světla a výhled do stavení) ukazuje, že půjde o stejný problém posledního pokoje v chodbě, s tím rozdílem, že v tomto prvním patře měli alespoň větší okno. Před platbou tedy určitě doporučuji ověřit si, zda se nejedná o pokoj hlavně těchto čísel (jistota výhledu do domu), nejlépe pak druhé patro s výhledem do dvora vynechat (malá okna, nedostatek světla). Za své peníze požadujte kvalitu nabízenou ve fotogalerii hotelu.

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
10
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 13.8.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
53 %
  • Za 69,- EUR na osobu som nepredpokladala, že budeme mať ubytovanie v podkrovných izbách, kde bolo veľmi horko a pozerali sme sa z okna na stavebný odpad. Zatváranie a otváranie okien - hrozné. Ubytovanie sa nám vôbec neľúbilo. Čistota bola výborná. Myslím, že ani pre personál sme neboli zaujímaví, nemecky hovoriaci boli asi zaujímavejší.

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
2
Hotel Podhrad hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážení hosté,

děkuji Vám za Vaše komentáře.
Mrzí mne, že jsme nebyli schopni splnit Vaše očekávání během Vašeho pobytu.
Prosím příjměte moji omluvu. Děkujeme Vám za poznatky, které nám ukazují prostor ke zlepšení.
S pozdravem
Monika Šůnová, Front Office Manager

Anonym

Einzelreisender, 22.8.2021

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Daňový doklad,který mi byl vystaven neodpovídal objednávce,tzn. počtu osob a lůžek.Absolutní chaos.I přes upozornění při odjezdu na recepci,že jsou v dokladech nesrovnalosti se recepční o tom se mnou odmítla bavit.

Persönlich
4
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 25.3.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

katerina ceralova

Familie mit älteren Kindern, 14.8.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • hezké prostředí v rámci města

  • Šlo o malý podkrovní pokoj bez klimatizace, poměr ceny/výkon špatné. Již jsme v hotelu několikrát bydleli, vždy byl standard podstatně lepší. V pokoji velké horko, nedalo se větrat. V koupelně podtékal sprchový kout, okolí sprchového koutu zrezlé. Ručníky tvrdé, jednoznačně již staré.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Älteres Paar, 12.1.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Velmi milý a ochotný personál na recepci i v restauraci, umístění hotelu, nabídka masáží, bohatá snídaně, pozornost ve formě poukázky na zákusek s kávou nebo čajem pro oba v hotelové restauraci.

  • Pokoj velmi intenzivně zapáchal po osvěžovači vzduchu. Považuji za tristní, že je pečlivý úklid a účinné větrání nahrazeno použitím osvěžovače vzduchu! Milá paní recepční byla velmi ochotná a pokoj jsme mohli vyměnit. V druhém pokoji nebyl zápach po spreji tak intenzivní, ale jednalo se o menší a méně útulný pokoj, nicméně výměnu jsme uvítali. Mezi další drobné nedostatky bych zařadila např. nefunkční roletu na okně, lahvičku se shower gelem s prošlým datem spotřeby, "upatlané" ovladače TV a "upatlanou" kliku od koupelny. Maso v restauraci bylo na můj vkus nedopečené, jinak bylo jídlo vynikající.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
3
Komfort
5
Wert/Geld
6
Hotel Podhrad hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den. Děkujeme moc za Vaši zpětnou vazbu a za Váš pobyt v našem hotelu. Velmi nás mrzí Vaše zkušenost s nedostatky na pokoji. Na čistotě pokojů a na úklidu si velmi zakládáme a od našich hostů máme na kvalitu služeb velmi dobré reference. V případě jakýchkoliv problémů či nespokojenosti neváhejte vždy oslovit náš personál, abychom mohli situaci bez prodlení vyřešit k Vaší spokojenosti.

Kolektiv hotelu Podhrad.

Martin

Älteres Paar, 5.11.2022

Ořech Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %
  • čistota, klid

  • malý pokoj

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Miloš Zmydloch

Einzelreisender, 10.11.2019

Bruntál Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Poloha, ubytování a stravování.

  • Změna předem objednaného pokoje bez upozornění, to mě mrzí a myslím, že by se to stávat nemělo

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Ivan Havel

Einzelreisender, 16.5.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
5

Daniela

Älteres Paar, 3.8.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • Prijemny wellnes, profesionalni obsluha v restauraci.

  • Postel v Knizecim dvore urcite neodpovida urovni 4*, je to obycejna valenda. Rovnez uklid behem pobytu ma urcite rezervy. Na recepci podany spatne informace v souvislosti s pobytovym balickem. Problemy s parkovanim.

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6
Hotel Podhrad hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Danielo,
děkujeme za Vaši recenzi. Velmi nás mrzí nepříjemnosti vzniklé v průběhu Vašeho pobytu, zaměříme se na jejich zlepšení a doufáme, že nám dáte další šanci, abychom Vám dokázali kvality našeho hotelu.

Jiří Hanák ing.

Älteres Paar, 28.6.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • Vcelku dobré.

  • Značný hluk na ulici do ranních hodin a neskutečně hlučná vyběhaná chladnička na pokoji.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
3
Wert/Geld
6
Hotel Podhrad hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane Hanáku, děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás nepříjemnosti s hlukem během Vašeho pobytu a doufáme, že jste si přesto pobyt u nás užili. Budeme se těšit, že Vám příště budeme moci dokázat, že pobyt u nás může být perfektní!

Eva

Älteres Paar, 24.11.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • Výborná kuchyně, milý a vstřícný personál, dobrá poloha hotelu s pěkným okolím.

  • Na pokoji chybí turistické informační materiály, poznámkový blok, tužka.

Persönlich
9
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8
Hotel Podhrad hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za Vaši návštěvu i připomínku. Jsme rádi, že se Vám pobyt líbil. Pokud budeme mít to potěšení Vás v budoucnu opět uvítat neváhejte v případě jakýchkoliv požadavků kontaktovat recepci, rádi uděláme vše k vyšší spokojenosti našich hostů.

Kolektiv hotelu Podhrad.

Eva

Einzelreisender, 25.6.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Líbili se nám výběr u snídaně formou švédských stolů.

  • Nelíbilo se nám pokoj v 1 patře zamřížované okna a hodně stínu.

Persönlich
6
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
2
Wert/Geld
10

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 11.9.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
8

Donald Op 't Eijnde

Älteres Paar, 16.7.2022

Nizozemsko

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 20.3.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
6

Vladimír Havel

Älteres Paar, 3.8.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
7
Komfort
8
Wert/Geld
7

Zbyněk Láznička

Älteres Paar, 14.2.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Ochotný personál,umístění hotelu,služby,jídlo,prostředí a služby v ceně

  • OPĚT zima 2.noc netopily

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
7
Hotel Podhrad hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den pane Lázničko, děkujeme za Váš pobyt i recenzi. Za případné potíže se velice omlouváme, neváhejte v případě jakéhokoliv dotazu nebo připomínky oslovit na místě personál hotelu a my uděláme vše k Vaší maximální spokojenosti. Budeme se těšit na Váš příští pobyt. Kolektiv hotelu Podhrad.

Dana

Älteres Paar, 20.11.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Snídaně

  • Pouze vana místo sprchoveho koutu, pri horsi mobilite po urazu pro me nepouzitelna. Avizovany wellness spocival v jedne perlickove vane pro max 3 osoby, bazenek s protiproudem 1,5x2 m. Nutne rezervovat, pri objednanych 8 lidech velmi nekomfortni.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8